Als abonneehouder bieden wij u een gebruiksvriendelijk webportaal waarmee u eenvoudig uw opdracht bij ons kunt neerleggen. Wij geven u graag nog een korte uitleg over het webportaal.  U vindt bovenaan het hoofdmenu met de volgende opties:

Opdrachtgevers
Hier voert u een nieuwe opdrachtgever in. Door te klikken op het menu ‘Opdrachtgevers’ kunt u een bestaande opdrachtgever openen. Ook kunt u via deze weg een nieuwe opdrachtgever toevoegen.

Opdrachten
Hier voert u alle gegevens van uw opdracht in, inclusief de bijlagen (documenten) en de medewerkers. Door te klikken op het menu ‘Opdrachten’ kunt u een bestaande opdracht openen. Ook kunt u via deze weg een nieuwe opdracht toevoegen. Onder een opdracht ziet u twee opties: ‘Nieuw document’ en ‘Nieuw adres’. Wanneer u informatie heeft toegevoegd, toont het portaal dit in de kolom daaronder.

Bij de optie ‘Nieuw adres’ (voor het aanmaken van een medewerker) kiest u in de dropdown voor 'Nieuw individueel contact' Wanneer u langer met ons portaal werkt, vindt u eerder door u opgegeven opdrachtgevers terug in het portaal. U vindt deze terug via de zoekfunctie 'Zoeken adres' rechtsboven in het portaal. Dit geldt ook voor medewerkers die u voor een opdracht aan ons doorgeeft. Nieuwe opdrachtgevers of nieuwe medewerkers dient u altijd aan ons door te geven via het betreffende formulier.

Als u klaar bent met het invullen van alle gegevens, kunt u de informatie per formulier opslaan via de groene buttons. Wij nemen uw nieuwe opdracht dan z.s.m. in behandeling. Afmelden van het ledenportaal doet u via de link  ‘Afmelden’ bovenaan het scherm, naast het zoekvenster.